🛢️ Sırbistan'ın Rus sahipli petrol şirketi NIS, mevcut muafiyetin 1 Temmuz'da sona ermesi öncesinde ABD'den yeni bir yaptırım muafiyeti talep etti
- Şirket, Sırbistan'ın tek rafinerisini işletiyor ve iç pazarın %80'ini karşılıyor. Muafiyet olmadan ham petrol ithalatı ve işleme duracak
- Başvuruda, mülkiyet yapısının değiştirilmesine yönelik ileri düzey müzakerelere işaret edilirken, Washington Rus hissesinin tamamen çıkılmasını istiyor